תיקון תריסים חשמליים

תיקון תריסים חשמליים הוא עבודה למומחים.

אלטרון בע"מ מתמחה בתיקון תריסים חשמליים מכל הסוגים, תוך שימת דגש על איתור מדויק של הבעיה ועל מתן הפתרון היעיל והחסכוני ביותר עבורה.
לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירות חייגו עכשיו 077-9967777 ואנחנו כבר בדרך אליכם.

למה דווקא אלטרון?

  • בגלל המקצועיות – אנחנו מעסיקים צוות המונה אך ורק טכנאים מורשים, אשר עברו את כל ההכשרות וההדרכות לתיקון תריסים חשמליים. ביכולתנו לספק שירות לכל סוגי התריסים הקיימים היום בשוק, כולל תריסי אלומיניום, תריסי פלדה, תריסי אש, מחיצות מתרוממות ועוד.
  • בגלל הזמינות – צוות הטכנאים שלנו פרוש בחלקים נרחבים של הארץ וערוך לספק שירות מהיר לכל לקוח. בכל רכב של טכנאי מותקנת מערכת GPS  המאפשרת לנו לדעת בדיוק היכן הוא נמצא ולתת לכם הערכת זמן מאוד מדויקת למועד הגעתו אליכם.
  • בגלל ההקפדה על בטיחות בעבודה – כל עבודות התיקון שלנו מתבצעות על פי כל נהלי הבטיחות. הטכנאים שלנו מורשים ומוסמכים לביצוע עבודות בגבהים, ומבצעים כל עבודה בזהירות הראויה.
  • בגלל האחריות – אנו דואגים לספק לכם אחריות מלאה על כך תיקון ועל כל עבודה, כך שבכל מקרה של תקלה חוזרת אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם אל מי לפנות. במקרה של תקלה חוזרת אנחנו נדאג לטפל בעניין במהירות ולספק לכם פתרון מקצועי ויעיל.
  • בגלל המחירים – אנחנו באלטרון יודעים, שהמחיר משחק תפקיד חשוב בהחלטה איזה בעל מקצוע להזמין. מכיוון שאנחנו רוצים את הכי טוב עבורכם, ומכיוון שאנחנו יודעים שלקוחות מרוצים הם הערובה להצלחה שלנו, אנו דואגים לספק שירותי תיקון תריסים חשמליים במחירים נוחים והוגנים ביותר.

אז אם התקלקל לכם התריס החשמלי ביציאה אל הגינה או שמערכת הסורגים הנגללים בבית העסק שלכם מושבתת – צרו עמנו קשר ואנחנו נדאג להגיע מיד ולספק לכם שירות יעיל ומקצועי.
לקבלת מידע נוסף ולהזמנת טכנאי שירות חייגו עכשיו 077-9967777 ונגיע אליכם במהירות האפשרית.

לקבלת מידע נוסף ממומחה, השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם