שערים חשמליים לבתים פרטיים

בבתים פרטיים קיים הצורך בהתקנה של אמצעי מיגון ואבטחה לשם שמירה על פרטיות בני הבית ולשם יצירת תחושת ביטחון. בתים פרטיים כוללים, ברוב המקרים, חנייה פרטית ושילוב הגורמים הללו, מחייב התקנת שערים חשמליים. שערים חשמליים לבתים פרטיים מותאמים באופן מדויק לצרכי בני הבית והינם ידידותיים ונוחים לתפעול ולתחזוקה. השער החשמלי מהווה אלמנט ואמצעי יעיל במיוחד למניעת כניסה של אנשים זרים ולמניעת חנייה של רכבים לא מורשים בחנייה הפרטית שלכם. שערים חשמליים לבתים פרטיים כוללים מערכות מתקדמות המבוססות על טכנולוגיות חדשניות, מה שמאפשר שליטה מלאה על פתיחת וסגירת השער וזאת באמצעות שליטה מרחוק בעזרת טלפון נייד או שלט.

התאמה מלאה לצרכי הלקוח

התקנת שערים חשמליים לבתים פרטיים מחייבת התאמה ספציפית לצרכים של הלקוח ולמאפייני הבית הפרטי. השערים החשמליים ניתנים להתאמה מבחינת מידות, אפשרויות הבקרה והשליטה ומבנה הכניסה לבית והחנייה. ישנם כמה סוגים ודגמים של שערים חשמליים המספקים יתרונות מגוונים מבחינת אופי הפתיחה והסגירה, מנגנון השליטה והעיצוב הכללי שיכול להשתלב בצורה הרמונית במראה הכללי של הבית והחצר.

סוגי שערים חשמליים לבתים פרטיים

אחד הפתרונות הפופולריים בתחום הינו שער הזזה הנע על גבי מסילה וניתן לשליטה באמצעות שלט רחוק. שערי הזזה מותאמים באופן מושלם לחניות פרטיות, שכן הם אינם יוצרים מגבלת גובה. סוג נפוץ נוסף של שערים חשמליים הינו שער כנפיים המורכב מכנף אחת או שתיים הנעות על גבי צירים בדומה לדלת. שער כנפיים נפתח כלפי פנים או כלפי חוץ וכן מאפשר פתיחה כפולה בהתאם לדרישות והעדפות הלקוח. שער חשמלי פופולרי נוסף הינו שער הרמה המאפשר יצירת הגבלה לגובה הרכבים שרשאים להיכנס למתחם הבית. אפשרות נוספת ואיכותית הינה התקנת שער גלילה הנחשב לחדשני ולמעוצב. שער זה נגלל כלפי מעלה ובכך חוסך מקום ומאפשר שליטה נוחה. שערי הגלילה מתאימים הן לחניות והן לכניסות גדולות ולמחסנים.

התקנה מקצועית מידי מומחים

בבואכם להתקין שערים חשמליים בבית שלכם, מומלץ ואף חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון ומומחיות בתחום. בחרו בחברה מקצועית המספקת מוצרי איכות, עבודת התקנה מקצועית ואחריות רחבה.

לקבלת מידע נוסף ממומחה, השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם