חברת טרלידור רוכשת את חברת אלטרון

חברת טרלידור הודיעה על רכישת חברת אלטרון, שהיקף פעילותה השנתי עומד על כ- 40 מיליון שקל. את העסקה יזמה וליוותה חברת "M&A – Investment Banking" בית השקעות למיזוגים ורכישות, בבעלות עופר פרי. מהחברה נמסר כי: "הרכישה משקפת את הצמיחה הרוחבית של טרלידור, תוך הגדלת סל המוצרים הכולל עבור ענף הבנייה בישראל. הרכישה תגדיל את האפשרויות העומדות בפני קבוצת טרלידור לאספקת פתרונות מגוונים גם למגזר העסקי".

חברת אלטרון, בבעלותו של ג'רי רמון, המנכ"ל והמייסד, מייצרת ומייבאת דלתות נגללות ומתרוממות, דלתות מהירות, שערים ומחסומים חשמליים, דלתות למוסכים, דלתות כניסה אוטומטיות ועוד. החברה משווקת את מוצריה בעיקר במגזר העסקי, בין היתר למפעלי תעשייה, מרכזים לוגיסטיים, מתקני צה"ל, מרכזי מסחר, מוסכים וחניונים.

הנרי צימרמן, יו"ר טרלידור ויו"ר התאחדות התעשיינים במרחב צפון: "כחברה המובילה בתחום מוצרי המיגון והסורגים למגזר הפרטי נחשפנו לביקושים גוברים ולאספקת פתרונות אופטימליים ואיכותיים גם למגזר העסקי. רכישת אלטרון תאפשר לנו מתן הצעה אטרקטיבית ומגוונת גם ללקוח העסקי והמוסדי, אשר ייהנה ממגוון פתרונות מתוצרת ישראלית ובינלאומית. אנו רואים במרכזים הלוגיסטיים ובמגזר העסקי, פוטנציאל עסקי צומח, ובכוונתנו להוביל גם את השוק הזה. המהלך לרכישת אלטרון יעזור לנו לעמוד ביעד זה".

ג'רי רמון, מנכ"ל ומייסד אלטרון, מסר כי: "לאחר ארבעה עשורים של יזמות וצמיחה מצאתי בקבוצת טרלידור גורם איכותי ומוביל אשר יוכל לפתח ולקדם את אלטרון ולהמשיך הצלחתה במגזר העסקי. ההיכרות העמוקה של טרלידור עם צרכי והעדפות השוק, ומערכי הייצור והשירות שברשותה, יאפשרו את צמיחת הפעילות הממוזגת, ומתן הצעה יצירתית המותאמת לדרישות כל לקוח עסקי, באמצעות המוצרים החדשניים ביותר בעולם. אני גאה להשאיר את עובדי המפעל בידיים בטוחות ומקצועיות".

לקבלת מידע נוסף ממומחה, השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם