דלתות זכוכית לבניין

דלתות זכוכית אוטומטיות נפוצות למדי במבני ציבור, קניונים, בנייני משרדים, בתי חולים ועוד. כיום, מדובר בטרנד גם בתחום מבני המגורים הצובר פופולריות בזכות היתרונות הרבים של דלתות זכוכית לבניין. דלתות הזכוכית הינן אוטומטיות, מספקות גישה, יציאה וכניסה בנוחות ובעלות ערך מוסף ותרומה לפן האסתטי של המבנה. דלתות זכוכית לבניין הינן שקופות ודקורטיביות ומאפשרות הפעלה ללא מגע יד, עובדה המבטיחה שמירה על היגיינה ומעבר בטוח וסטרילי.  דלתות זכוכית מעניקות מראה מודרני, יוקרתי ומרשים למבנה ומשלבות בין פונקציונליות ואסתטיקה באופן מושלם.

מאפיינים ויתרונות השימוש – שילוב אידאלי בין פונקציונליות ואסתטיקה

דלתות זכוכית מספקות יתרונות רבים לבנייני מגורים. הדלתות משפרות את מראה חזית הבניין, מאפשרות מעבר של אור טבעי, שומרות על בידוד מחום וקור ומותאמות גם למעבר של בעלי מוגבלויות ולדיירים שידיהם עמוסות או נושאות עגלת תינוק. דלתות הזכוכית פועלות באמצעות מנגנון מכני מתקדם המאפשר מעבר נוח ונגיש וכוללות מגוון סוגים בהתאמה לצרכי הלקוח ומאפייני הבניין. דלתות זכוכית לבניין פועלות באמצעות חיישנים המזהים גופים הנמצאים בקרבן. החיישנים מעבירים אות לדלת להיפתח ולהיסגר ללא מגע יד. דלתות הזזה מזכוכית מספקות עמידות ומיגון מיטביים וניתן לבחור ממגוון רחב של דלתות בהן: דלת ציר, דלת מסתובבת, דלת הזזה, דלת קרוסלה ועוד.

דלתות זכוכית לבניין – נוחות, בטיחות ובידוד

דלתות זכוכית לבניין כוללות כנף הזזה או שתי כנפיים הנעול על גבי מסילה. המנגנון האוטומטי המשוכלל כולל חיישנים, לחצנים, עין אלקטרונית ועוד. את עיצוב הדלת ניתן לבחור בהתאמה אישית להעדפות הלקוח והדיירים ורבים בוחרים בזכוכית מחוסמת איכותית המקנה עמידות גבוהה. דלתות הזזה לבניין הינן בטיחותיות וכוללת מגוון אמצעי אבטחה ומיגון בהם: נעילה חשמלית, גיבוי למקרה של הפסקת חשמל ועוד. הדלת נעה בשקט מוחלט ומהווה הזמנה נוחה ואלגנטית לכניסה לבניין מגורים, למבני ציבור, לקניונים, למשרדים ועוד. הדלתות מספקות בידוד יעיל מתנאי מזג האוויר השונים ומפני רעש ומשדרות יוקרה ואווירה נעימה.

פתרונות סגירה לבית ולעסק מידי מומחים

חברת אלטרון הוקמה בשנת 1974 ומאז ועד היום היא מובילה את תחום פתרונות הסגירה ודלתות עבור המגזר הפרטי, העסקי והציבורי בישראל. אנו מקפידים על איכות מוצרינו ועמידה בתקנים המחמירים ביותר בתחום וזאת בשילוב של שירות מצוין ויחס אישי לכל לקוח.

לקבלת מידע נוסף ממומחה, השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם