דלתות זכוכית אוטומטיות למשרדים

דלתות זכוכית אוטומטיות למשרדים

דלתות זכוכית אוטומטיות הפכו לאלמנט מבוקש ושכיח ברובם של בנייני המשרדים ומבני הציבור וזאת נוכח הנוחות והיתרונות הנוספים שהן מספקות. בכל מבנה בו נדרשת כניסה ויציאה של קהל בנוחות ונגישות, הרי שדלתות זכוכית אוטומטיות מספקות מענה ופתרון איכותי ביותר המשלב אסתטיקה ומראה מודרני עם נוחות ואיכות שימוש. הדלת האוטומטית העשויה זכוכית מציעה שקיפות המעבירה אור טבעי ואלגנטיות וכן המנגנון המכני המתקדם שלה מספק מעבר קל ללא צורך במגע יד אדם.

אמצעים טכנולוגיים מתקדמים וחכמים

דלתות זכוכית אוטומטיות למשרדים כוללות התקנת חיישנים חכמים המיועדים לזיהוי של גופים המצויים בסמוך להם. אדם המתקרב לדלת הכניסה במטרה להיכנס לבניין או לצאת ממנו, ייקלט על ידי החיישנים שיעבירו אות לדלת להיפתח באופן אוטומטי. לאחר כמה שניות, הדלת תיסגר באופן אוטומטי וזאת בהתאם לקביעת משך הזמן הרצוי לפתיחה של הדלת עד לסגירתה מתוך התחשבות בצרכים ובאופי השימוש. דלתות זכוכית אוטומטיות משלבות פונקציונליות ואסתטיקה ברמה ובסטנדרטי האיכות הגבוהים ביותר.

דלתות זכוכית אוטומטיות למשרדים – נוחות ואסתטיקה

דלתות הזכוכית האוטומטיות יכולות לכלול כנף אחת או שתיים הנעות על מסילה ייעודית. המנגנון האוטומטי והמשוכלל נושא את מלוא משקל הדלת והיא מופעלת באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומערכת חכמה הכוללת חיישנים, לחצנים, עין אלקטרונית ועוד. בחירת דלתות זכוכית אוטומטיות למשרדים הינה מותאמת לצרכים השימושיים של העובדים והמבקרים וכן להיבטים של בטיחות, עמידות, בידוד איכותי מהסביבה החיצונית ומראה אסתטי ומודרני. את עיצוב הדלתות ניתן לבחור בהתאמה אישית לטעמו והעדפותיו של הלקוח והן מהוות אלמנט דקורטיבי ושימושי היוצר רושם חיובי ומשדר רצינות ומקצועיות.

עמידות ובטיחות

הדלתות בנויות מזכוכית עמידה, חזקה ובטיחותית המספקת הגנה ובידוד מתנאי מזג האוויר השונים, מרעש ולכלכוך ובכך מאפשרת שמירה על ניקיון של בניין המשרדים ועל היגיינה. הדלתות כוללות אמצעי נעילה חשמליים המגובים למצבים של הפסקות חשמל, הן שקטות ונעות ללא רעש ומזמינות את קהל הלקוחות להיכנס בנוחות למשרד.

פתרונות סגירה איכותיים בהתאמה אישית

חברת אלטרון הינה חברה וותיקה ומובילה בתחום פתרונות סגירת פתחים למגוון צרכים ושימושים עבור בתים פרטיים, עסקים, מבני ציבור, משרדים, מבני תעשייה ולוגיסטיקה ועוד. החברה שמה דגש על שילוב בין איכות, נוחות ואסתטיקה ומספקת מענה מקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאמה אישית לכל צורך וכל זאת תוך הקפדה על יחס אישי ואדיב.

מנגנון קריסה בעת אירוע ביטחוני/בטיחותי

הדלתות האוטומטיות של חברת אלטרון – מותקנות במקומות רגישים ביותר , שכן ניתן לשלב בהן מנגנון קריסה (בהלה). בעת קרות אירוע בטיחותי – אנו לוקחים בחשבון זרימה מאסיבית אל קהל דרך הדלת האוטומטית – באופן המוני ולא מבוקר , לכן ניתן להזמין מנגנון בהלה – אותו אנו משלבים בתוך הדלת וכך הדלתות האוטומטיות נפתחות על צירן ומאפשרות מעבר מהיר של קהל דרכן!

ניתן לראות מנגנונים כאלה בדלתות אלטרון המותקנות בטרמינלים של שדות תעופה טרמינל 3 וטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון , כמו גם במגדלי משרדים ומגורים שונים.

לקבלת מידע נוסף ממומחה, השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם